zaterdag 1 juni 2019

Oostende

Vandaag wilde ik samen met met vader naar mijn moeder in Antwerpen gaan. Helaas is de vriend van mijn moeder ziek en mijn moeder voelt zich ook niet lekker. De ziekte verschijnselen zijn: waterdunne diarree, overgeven en koorts. De verpleegkundigen en artsen weten direct waar ik het over heb.

Omdat ik zijn zin heb in ziek zijn tijdens zeilen gaan we dus niet naar Antwerpen. In plaats daarvan heb ik de stuurboord vallier van de mast af gehaald en deze er opnieuw op gezet. Er zat 40 jaar corrosie, zout en vuil onder. Daarna nog een dun lijntje aan de spinnaker boom bevestigd om deze makkelijk los te maken.

In de middag boodschappen gedaan en gewandeld. Daarna gekeken hoe de zeilboten van de Ramsgate- - Oostende regatta 2019 binnen kwamen.

Morgen gaan we naar Antwerpen.
-----
SY Feeks
Op 30-12-99 0:00 (utc) was onze positie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten