woensdag 12 juni 2019

Boulogne-sur-Mer 2

Vandaag een wachtdag. Het regent af en toe en er is bijna geen wind. Wanneer ik mijn hoofd buiten het luik steek zie ik dat Free al naar Dieppe is vertrokken. De haven loopt helemaal leeg.

Ik heb mijn rugzak al ingepakt en in mijn vaders rugzak zit wasgoed. Bijna klaar voor morgen.

's Middag wandelen we naar de pier en maken direct een foto voor Jan. Er komt een hele rij motorboten binnen, zestien stuks. Ze varen samen en komen van Zuid-Engeland, Eastbourne. Wanneer ze allemaal liggen is de jachthaven weer helemaal vol.

Het avondeten bestaat vandaag uit beide een noedelsoep en daarna een toetje voor mij en een appel voor mijn vader.
-----
SY Feeks
Op 10-6-19 11:49 (utc) was onze positie 50°43.46'N 001°35.96'E

Geen opmerkingen:

Een reactie posten