zondag 2 juni 2019

Antwerpen

Vandaag naar Antwerpen waar mijn moeder met Willy woont. Omdat ze niet ze vroeg uit bed gaan om 12:06 de trein gepakt van Oostende naar Antwerpen. Na bijna 2 uur zijn we op Antwerpen Centraal en lopen we via de Meir naar hun huis. Als we aankomen staan ze al buiten op ons te wachten. We gaan van café naar café en drinken vooral dingen zonder alcohol. Mijn moeder zit tijdelijk in een rolstoel en ik duw haar door de straten met kasseien heen. Mijn vader heeft ook nog een bittergarnituur gehaald bij een frituur. Het is leuk om mijn moeder en haar vriend te zien, maar we moeten natuurlijk ook weer naar de boot.

Om 19:06 pakken we de trein weer terug naar Oostende. Heerlijke rustige dag gehad. Wel erg warm in Antwerpen en toen we in Oostende aankwamen konden we direct ons vest weer aantrekken.
-----
SY Feeks
Op 30-12-99 0:00 (utc) was onze positie <lon>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten