woensdag 26 februari 2020

Le Gosier - Pointe-a-Pitre, Afscheid Eva en Romana, aankomst Dick en Richard

Het was heerlijk bij het eiland Le Gosier. We zijn naar de kant gezwommen en hebben door het dorp gelopen.

In de ochtend gaan Romana en Eva nog een keer naar de kant. Romana om te roken en Eva voor boodschappen. Bij aankomst op het strand worden ze aangesproken dat het geen "nudist beach" is. Romana is namelijk bloot naar het strand gezwommen.

Eva komt een half uur later weer terug met vers brood en andere lekkere dingen. Romana eet nog op de kant.

Wanneer Romana terug komt gaan we naar Pointe-a-Pitre varen. Het is maar een klein stukje. Wanneer we aankomen roep ik de havenmeester op en deze begeleid ons naar een plekje. Ik weer direct weer waarom ik hier niet wil zijn. Veel muggen en een moerasgeur.

In de middag nodigen Eva en Romana ons uit voor een uitgebreide lunch. We hebben heerlijk gegeten.

Richard en Dick zijn ondertussen geland en zijn met een taxi onderweg naar de haven. Eva en ik lopen naar de bushalte om te zien of er een bus rijdt. Vermoedelijk dus geen bus omdat het Mardi grass is, dus een zondag. Dick en Richard zijn door mijn vader opgevangen en nar de boot gegaan. We spreken een taxi aan en maken een afspraak voor 18:30.

Om 18:00 gaan we met z'n drieën naar de plek waar de taxi komt. Ik hou het niet droog.
-----
SY Feeks
Op 25-2-20 14:30 (utc) was onze positie 16°13.25'N 061°31.73'W

Geen opmerkingen:

Een reactie posten