zaterdag 29 augustus 2020

Marker Wadden - Batavia Haven Lelystad

De hele naht heeft het geregend met veel wind. Bij de voorbereidingen om te vertrekken glijdt een, net nieuwe stootwil, door mijn handen en valt in het water. Door de wind is hij direct verdwenen en komt in het riet terecht. Onze poging om de stoot wil uit het riet te krijgen mislukt. Ik doe dus mijn wetsuit en ga bij de brug in het water en zwem naar de stootwil. Wanneer ik hem heb zwem ik weer terug naar de brug en loop terug naar de boot.

Om 13:30 vertrekken we uiteindelijk naar Lelystad. We wilden naar Enkhuizen mar de wind is aan het draaien naar het noorden dus dat lukt niet meer. Om 15:00 komen we aan in de Batavia haven van Lelystad. Wanner we aanleggen is het eindelijk droog en begint de zon door te komen.

Morgen weer verder.
-----
SY Feeks
Op 29-8-20 12:56 (utc) was onze positie 52°31.10'N 005°26.38'E

Geen opmerkingen:

Een reactie posten