donderdag 6 augustus 2020

Falmouth

Na vier nachten verlaten we Falmouth.

In Falmouth lag ook onze verzekeringsadviseur Klaas-Jan en Jasmine met zijn boot. Ze zijn 3 maanden op vakantie. We zijn op thee/koffie visite geweest.

We hebben veel gelopen in Falmouth en omgeving. We zijn naar little Dennis geweest, dit is het kleine fort vlakbij Pendennis (uitverkocht), en naar de Lidl. De Lidl wandeltocht bracht ons helemaal naar Ponsharden en voorstad (denk ik) van Falmouth. Beide wandelingen waren ongeveer 6 km en 50 m klimmen en dalen, en dat meerdere keren.

Natuurlijk hebben we een pastries gegeten. Ik een groente versie en mijn vader een een rundvlees versie. Ik denk dat die van mij beter was. Hij hoeft ze in ieder geval niet meer.
-----
SY Feeks
Op 6-8-20 7:15 (utc) was onze positie 50°08.86'N 004°58.26'W

Geen opmerkingen:

Een reactie posten