maandag 14 september 2015

Aankomst Almere

Gisteren van Amsterdam Marina naar IJburg gevaren nadat we afscheid hadden genomen van Henk en Angela. Jennifer had al gezien dat we er aankwamen en uitgenodigd voor het eten.

Vanochtend eerst gedag gezegd tegen Njord die vertrokken zijn voor hun Caribische avontuur. Daarna om 11:30 uit de jachthaven van IJburg vertrokken richting Marina Muiderzand. Na de brug en de sluis naar Pampus gevaren en het was diep genoeg maar we zaten helemaal vast in de waterplanten. We gingen maar 1 kn. Om 13:00 aggesproken in Marina Mudierzand en door het vastzitten kwamen we een 15 minuten later aan. Mijn vader zag al wat mensen staan en toen ook de Feeks T-shirts. Dusik direct de punt in gedoken en onze shirts gepakt.

De hele familie Smit en van Baarle stonden op ons te wachten, fantastisch. Ook waren Natasja en Richard er. Richard is mee geweest toen we in 2014 op Bonaire en CuraƧao.

Bij de meldsteiger zijn ze aan boord gekomen en toen gingen we heellangzaam naar D75 onze nieuwe ligplaats.

Na het aanliggen naar Patricia's huis gebracht en daar verder feest gevierd. Bij Patricia gegeten en toen naar huis gegaan. Er was een grote verrassing: het gras was gemaaid, bedankt Dick (denk ik).

Daarna alles weer aangezet en alle klokken goed gezet. Al naar mijn fileserver gekeken maar dat wordt een wat langer project om die waar aan de gang te krijgen.

Bed op gemaakt en toen om 1:00 gaan slapen. Ik moet wel zeggen dat mijn bed op de boot een stuk lekkerder ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten