vrijdag 23 juni 2023

Dag 14

Na een nacht waar ik niet veel geslapen heb zijn we een gijp gemaakt. Het is koud 's nachts en ik heb voor het eerst weer een lange broek en een trui aangetrokken. We voeren naar het ZO en moeten naar het NO. Na de gijp varen we nu naar het N en soms een klein beetje NNO.

Er staat niet veel wind en we gaan rond de 3 kn. Helaas is er te weinig wind voor de WindPilot en is de electrische stuurautomaat aan het werk gezet.

In de middag hebben Eva en ik een douche genomen. Het water is al 24 gr C dus begint al koud te worden.

Hebben de rijst van gisteren met linzen gegeten. Het smaakte naar nasi door de kruiden die ik heb toegevoegd.

Ik denk dat ik vanavond ook thermische onderkleding ga toevoegen aan mijn lange broek en trui.

We moeten nog 895 nm tot Faial.

Afgelegd: 89 / 7815 nm

34-05.14N 046-16.62W

Geen opmerkingen:

Een reactie posten