donderdag 12 maart 2020

Saint Martin, Marigot - Anguilla, Road Bay

Om 10:15 vertrokken uit de jachthaven. Ik moet toch eerst herinneren dat ik NIET in deze haven wil liggen. Je betaald voor alles: Water, Stroom, Douchen, etc.. Bij het weggaan wilde ik afrekenen, helaas wisten ze niet hoeveel kW stroom en L water ik gebruikt had. Na 30 minuten deden ze maar een gok.

De wind was oost met 15-20 kn. Heerlijk zeilweer en na 15 nm waren we in Road Bay. Zo dadelijk inklaren en dat kunnen we genieten van het mooie blauwe water met schildpadden en vliegende barracuda's.
Gisteren er wel achter gekomen dat er een zonnepaneel (bakboord voor) kapot is. Het kastje met de draadjes is losgeraakt. Ik denk slechte kit.

-----
SY Feeks
Op 12-3-20 17:12 (utc) was onze positie 18°12.08'N 063°05.59'W

Geen opmerkingen:

Een reactie posten