vrijdag 10 april 2020

1ste dag, cursus 9-4

Vanochtend om 7:45 met mijn vader en de dinghy naar de kant gegaan. Onderweg afval bij Aquamarijn en Gaia opgehaald. Mijn vader zet mij af op de kant en ik gooi het afval in de afvalbakken. Daarna loopt ik rustig naar de SMMC onderwijs lokaal. Ik ben natuurlijk weer veel te vroeg.

Na een half uur bellen met Eva gaat het lokaal open. We worden direct geinstrueerd onze handen te wassen voordat we gaan zitten. We zijn met z'n vijven.

Het eerste deel van de les gaat over SARS 2 Corona familie van virussen hoe COVID-19 zijn gedraagt.

Na een korte pauze gaat de les verder met PPE Personal Protection Equipment. We krijgen te zien hoe we ons moeten aankleden en vooral uitkleden.

Vandaag zou er ook een reanimatie cursus en een triage cursus volgen maar deze gingen, denk ik, niet door. Wel was de verpleegkundige er om ons de reanimatie cursus te geven maar er was geen lokaal.

Morgen gaan we weer verder.
-----
SY Feeks
Op 8-4-20 20:20 (utc) was onze positie 18°01.27'N 063°02.72'W

Geen opmerkingen:

Een reactie posten