donderdag 26 januari 2023

Ile Royal (25-1)

Vanochtend om 6:00 ging Eva uit bed en alleen met de dinghy naar de kant. Zij ging wandelen rond het eiland.

Ondertussen ging ik brood bakken in de WonderPan die we van Mar en Nick hebben gekregen in Mindelo.

Toen Eva terug kwam was het brood ook bijna klaar. Ondanks dat ik hetzelfde recept eb gebruikt voor het deeg zag het brood er heel anders uit. Het smaakte wel heel goed ondanks dat ik het zout vergeten was.

Om 11:30 naar de kant, dit keer met kinderwagen, en zijn we gaan een in het restaurant. Onderweg viel erg een kokosnoot uit de kokospalm op m ijn vaders voet, gelukkig had hij Crocs aan. Het was lekker eten maar wel erg duur. € 29,- pp. Na het eten ben ik samen met Jonathan, op mijn rug, ook het eiland rondgelopen.

EInd van de middag ging een hele grote groep toeristen vertrekken van het eiland met een motor catamaran. Daarna namen de dieren het eiland weer over. Er vloog een zwarte papagaai en de apejes klommen in de palmbomen en gooiden kokosnoten naar beneden. Erg leuk om te zien hoe ze van boom naar boom sprongen.

's Avond alles al voorbereid voor het vertrek van morgen. We gaan morgen ochtend naar Domburg in Suriname.

Topaas vertrekken ook morgen ochtend.

05-22.46N 052-39.45W

Geen opmerkingen:

Een reactie posten