dinsdag 9 juni 2015

Koud

Marcel had mij op Sint Maarten alweer uit de voorraad gehaald en gelucht. Ook was er een stiksel los en dat weer vastgezet. Ik heb was dus weer helemaal klaar om aan het werk te gaan. En vannacht was het zo ver. We zijn nu zo ver naar het noorden gevallen dat alleen kleding niet meer voldoende is. Rond 22:00 kwam Marcel mij halen in toen ik buiten kwam was het toch koud. Ik werd door Marcel rond zijn benen gedaan en kon aan het werk om hem te verwarmen. Het ging goed, Marcel had het net meer koud. Ik heb gewerkt tot 1:00 en toen kwam Ben. Die heeft meer kleding aangedaan en had mij niet nodig en ik werd weer naar binnen in de kajuit gebracht.

Dus na ruim een jaar niet nodig geweest te zijn ben ik weer in gebruik. Heerlijk.

Groetjes,

Dekentje
-----
SY Feeks
Op 9-6-15 11:24 (utc) was onze positie 33°46.47'N 045°35.11'W

Geen opmerkingen:

Een reactie posten